Home Reklamacja

Reklamacja

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową?
Jeżeli dostarczone przez nas towary okażą się niezgodne z umową sprzedaży w zakresie ilości, właściwości albo nie będą odpowiadały przedstawionemu opisowi, prosimy o niezwłoczne, pisemne poinformowanie nas o tym fakcie. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać za potwierdzeniem lub dostarczyć osobiście wypełniony formularz reklamacyjny z tytułu niezgodności towaru z umową, podając wszystkie wymagane dane. Jeśli reklamacja dotyczy towaru, który otrzymaliście Państwo uszkodzony prosimy o dołączenie protokołu szkody oraz zdjęć z uszkodzeniami towaru. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące oferty produktowej, zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 61 860 51 78, mailowego: sklep@nestof.pl lub osobistego w siedzibie naszej firmy.

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta:
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 16:00.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.

Siedziba firmy | Adres magazynu:
FOLNET Sp. z o.o. Sp. k
Dział militarny NESTOF
ul. Cisowa 18
60-185 Skórzewo
NIP 777-322-31-60
Regon 301996423
KRS 0000404046