Home Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Witamy w dziale "Najczęściej zadawane pytania"

1. Chcę kupić kilka rzeczy, jest ryzyko że rozmiar może być niedopasowany, czy mogę wymienić na inny rozmiar?
>Tak, zawsze gdy rozmiar jest nieodpowiedni Klient może zwrócić towar i bez problemu wymienimy go na inny rozmiar. Szczegóły w dziale: Zwrot towaru.

2. Czy faktura może być na inne dane niż adres dostawy?
> Tak, odpowiednie dane nalezy podać podczas składania zamówienia.

3. Czy mogę zmienić dane na otrzymanej fakturze?
> Jeśli na fakturze znajduje się błąd w danych nabywcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, prosimy o wypełnienie noty korygującej zgodnie z poniższym wzorem. Wypełniony oraz podpisany oryginał wraz z kopią noty korygującej prosimy wysłać na adres siedziby firmy: FOLNET, ul. Cisowa 18, 60-185 Skórzewo, z dopiskiem: Nota korygująca. Podpisaną przez nas kopię noty korygującej odeślemy do Państwa pod wskazany adres. Kopię należy przypiąć do faktury VAT. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa. Wzór noty korygującej: Nota

4. Podczas płatności poprzez system Przelewy24.pl nastapił błąd. Co zrobić w takiej sytuacji?
> Pamiętaj, że na wykonanie płatności w serwisie Przelewy24.pl masz tylko 15 minut, po tym czasie płatność zostanie anulowana. Aby powtórzyć płatność należy złożyć nowe zamówienie. Natomiast jeśli z przyczyn technicznych, po złożeniu zamówienia nie zostałeś przekierowany na stronę banku, bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu podając nazwę banku oraz typ i wersję przeglądarki. Sprawdzimy problem. Pamiętaj, że szybki przelew poprzez system Przelewy24.pl jest dodatkowo płatny w wysokości 2% od wartości transakcji, dlatego w zaistniałej sytuacji warto rozważyć płatność przelewem tradycyjnym.

5. Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
> Nie, warunkiem realizacji zamówienia jest zaksięgowanie przelewu na koncie naszego sklepu.

6. Gdzie znajdę numer konta bankowego na który mam dokonać przelewu?
> Numer konta znajduje się w podusmowaniu zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dodatkowo numery kont dostępne są na stronie naszego sklepu w zakładce: Konta bankowe

7. Czy mogę odebrać towar osobiście?
> Tak, umożliwiamy odbiór zamówień w siedzibie naszej firmy. Po odbiór zamówionego towaru prosimy zgłaszać się dopiero po otrzymaniu informacji mailowej lub telefonicznej, że zamówienie zostało skompletowane i jest gotowe do odbioru. W przypadku zamówień na książki oraz produkty firmy EREL, prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 20% wartości zamówienia w celu uruchomienia realizacji zamówienia. Przy odbiorze towarów należy mieć przy sobie ważny dokument tożsamości, a także znać dane identyfikujące zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). W przypadku zamówień opłaconych z góry (np. przelewem) wydanie towaru możliwe jest wyłącznie osobie zamawiającej lub osobom posiadającym pisemne upoważnienie do odbioru.

8. Jak do Was dojechać?
> Mamy siedzibę w Skórzewie przy ulicy Cisowej 18 (dawna ulica Malwowa 150 w Poznaniu). Znajdujemy się na granicy miast Skórzewo-Poznań, dokładnie 3,9 km od Toru Wyścigowego Poznań oraz 3,9 km od Portu Lotniczego Poznań-Ławica. Osobom korzystającym z nawigacji zalecamy wpisywanie dawnego adresu, tj. ul. Malwowa 150, Poznań. Niestety nawigacja bardzo często kieruje naszych Klientów na ul. Cisową w Poznaniu (dzielnica Dębiec), oddaloną o około 10 km od siedziby naszej firmy.