Najczęściej zadawane pytania

1. Chcę kupić kilka rzeczy, jest ryzyko że rozmiar może być niedopasowany, czy mogę wymienić na inny rozmiar?
Tak, zawsze gdy rozmiar jest nieodpowiedni Klient może zwrócić towar i bez problemu wymienimy go na inny rozmiar. W celu wymiany prosimy przede wszystkim o kontakt mailowy z naszym sklepem: sklep@nestof.pl.

2. Czy faktura może być na inne dane niż adres dostawy?
Tak, odpowiednie dane nalezy podać podczas składania zamówienia.

3. Czy mogę zmienić dane na otrzymanej fakturze?
Jeśli na fakturze znajduje się błąd w danych nabywcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, prosimy o wypełnienie noty korygującej zgodnie z poniższym wzorem. Wypełniony oraz podpisany oryginał wraz z kopią noty korygującej prosimy wysłać na adres siedziby firmy: FOLNET, ul. Cisowa 18, 60-185 Skórzewo, z dopiskiem: Nota korygująca. Podpisaną przez nas kopię noty korygującej odeślemy do Państwa pod wskazany adres. Kopię należy przypiąć do faktury VAT. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa. Wzór noty korygującej: Nota

4. Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
Nie, warunkiem realizacji zamówienia jest zaksięgowanie przelewu na koncie naszego sklepu.

5. Gdzie znajdę numer konta bankowego na który mam dokonać przelewu?
Numer konta znajduje się w podsumowaniu zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. W tytule przelewu prosimy zawsze podawać tylko i wyłącznie numer zamówienia.

6. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, umożliwiamy odbiór zamówień w siedzibie naszej firmy. Po odbiór zamówionego towaru prosimy zgłaszać się dopiero po otrzymaniu informacji mailowej lub telefonicznej, że zamówienie zostało skompletowane i jest gotowe do odbioru. W przypadku zamówień na książki oraz produkty firmy EREL, prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 20% wartości zamówienia w celu uruchomienia realizacji zamówienia. Przy odbiorze towarów należy mieć przy sobie ważny dokument tożsamości, a także znać dane identyfikujące zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). W przypadku zamówień opłaconych z góry (np. przelewem) wydanie towaru możliwe jest wyłącznie osobie zamawiającej lub osobom posiadającym pisemne upoważnienie do odbioru.

7. Jak do Was dojechać?
Mamy siedzibę w Skórzewie przy ulicy Cisowej 18 (dawna ulica Malwowa 150 w Poznaniu). Znajdujemy się na granicy miast Skórzewo-Poznań, dokładnie 3,9 km od Toru Wyścigowego Poznań oraz 3,9 km od Portu Lotniczego Poznań-Ławica. Osobom korzystającym z nawigacji zalecamy wpisywanie dawnego adresu, tj. ul. Malwowa 150, Poznań. Niestety nawigacja bardzo często kieruje naszych Klientów na ul. Cisową w Poznaniu (dzielnica Dębiec), oddaloną o około 10 km od siedziby naszej firmy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel